Корупција

петак, 21. јануар 2011.

PORUKE PODRŠKE SINDIKATU OPŠTINE NOVI BEOGRAD

Sindikat opštine Novi Beograd se zahvaljuje porukama i mailovima podrške od strane građana i pripadnika političkih organizacija:
»Prema mojim saznanjima svi su upoznati (clanovi gradskog veca, clanovi GO DS, ...), proces je u toku. U politici nema 'odmah'.jdjolle@gmail.com, DS«

»OK, pogledao i sta sad? Ocekujete li nesto sa moje strane? Ukoliko 'da' - ime, prezime ... jdjolle@gmail.com, DS«
»aleksandar joksic clan ds postao je od 2001. godine. Gde li je bio do tada? Da se naslutiti. Inace, prokopajte malo i saznacete neko mnogo ruzne stvari, koje je kao profesor i "pedagog" radio u IX beogradskoj gimnaziji.
nenada milenkovica, autisticno debelonogog gmaza u njegovom ulazu, a kamoli sire niko ne podnosi, jer nikad nije umeo nidobar dan da kaze. Da se proveriti u bloku 30 u kome je postao poznat tek kad je postao predsednik. dejan d babic clan ds postao je nakon petog oktobra, aktivirao se  nakon smrti dr Zorana Djindjica, iskoristio naklonost jedne osobe kako bi se primakao tadasnjem vrhu lokalnog odbora. Sa sadasjnim rukovodstvom bio u prilicno losim odnosima, dok nisu nasli zajednicki interes.
maja stefanovic, clan ds nakon petog oktobra, a do tada clan stranke koja je bila u vlasti....da li je potrebno jos nesto reci o istoj?tanja radosavljevic, clan ds nakon petog oktobra, a do tada clan stranke koja je bila u vlasti....da li je potrebno jos nesto reci o istoj?Gore pomenuti oterali su one koji vrede, a kojima ste vi poslali sms-ove. Sve ovo oni su radili i ranije, ali niko nije reagovao.
jos jedan savet - kada navodite firme i lica povezana sa istima ( npr joksicka ), stavite pored i link sa sajta apr, gde se nesumnjivo vidi, kako su oni zaista u vezi sa pomenutim firmama. ozbiljnije je i otklanja svaku dilemu, kao sto se npr kod mene pojavila, ali nakon pregleda registra, nestala je.pozdrav. nejmjuzer@gmail.com«
»RADI U AGENCIJI ZA NUKLEARNU SIGURNOST, ALI JE ZVANICNI NAZIV AGENCIJE MALO DRUGACIJI I DUZI, NADJITE SAJT NA INTERNETU+381642290xxx.«
»Hvala na obavestenju! Procitao sam i sa nekim stvarima sam bio upoznat, a neke su me zaista sokirale! Hvala jos jednom! Vulevic, SPS«
»u prilog vase borbe protiv korupcije dajem vam informaciju da atomska peracica jasminka joksic vlasnica i direktorka city rent a car, sve vreme prima platu kao zaposlena u institutu vinca, a od augusta 2010 je delimicno zaposlena u vinci a istovremeno je zamenik direktora i jednoj drzavnoj agenciji sa platom od skoro 200000 dinara.+381642290xxx«
»Hvala na informaciji koju ste mi poslali. Iskreno mi je zao ako ste sa ovim podacima u pravu. Ovakve slucajeve dozivljavam i kao licni neuspeh, jer sam mnogo dao samoga sebe da na ovom prostoru bude kako treba, a to je po meri svih nas. Predrag Bata Milosevic, DS«
»Dragi moji ja bih volela da mu malo veliko salo na vatri istopim«
»Hvala za obavestenje. Sta se preduzima da se to bezakomje prekine?«
»Samo napred!«
»UKOLIKO STE ZA SARADNJU - MOŽETE DA NAZOVETE DA UGOVORIMO,SASTANAK.«
»VIDJENO-ŠTA OČEKUJETE,SA VAŠE STRANE«
»E bas mi je drago da su ga raskrinkli!«
»Hvala za link, procitala sam sve.«
»Hvala, da li hocete mozda da se potpisete, da znam ko mi je poslao poruku. Inace, procitala sam i ne mogu da verujem, ako je to zaista tako, vreme je da se jednom za svagda takve stvari zaustave. Clan sam DS a od 97. I nisam vise aktivna negde od 2001. Ideali su jedno, a stvarnost drugo. Vidim da tu za mene nema mesta. Pozdrav i jos jednom, bilo bi lepo kada bih znala sa kim se dopisujem.«
»Neću dozvoliti da niko dira zaposlene u opštini Novi Beograd. Žika Obrenović, SPS«
Sindikat opštine Novi Beograd se zahvaljuje Predsedniku Dembeliću koji nam je prosledio sledeći mail podrške i odgovora:
»na sajtu korupcija novi beograd ugledala sam vase tekstove o korupciji na novom beogradu, s obzirom da sam novinar zanimalo me je da nekako stupim u kontakt sa vama, a sve u cilju da proverim koliko ima, sto bi novinari rekli, price o svemu ovome, ako nije problem volela bih da znam ko ste?? Makar za moju, ali ne i javnu informaciju, koliko su ovi podaci verodostojni???nadam se da cete mi se javiti, kako bi mozda i putem medija uspeli da ukazemo na ove zloupotrebe hvala unapred—Jelena Aleksic, journalist B92-jelena.aleksic@b92.net«
»Na sajtu sindikata postoji materijal koji čak ni ja slutio nisam da postoji i drago mi je da su se ljudi ohrabrili i organizovali, verujem da su informacije istinite jer uz tekstove ide dokumentacija. Predsednik Dembelić je svaki građanin Novog Beograda ponaosob: častan, pošten, neukaljan. Pozdrav za B92, istrajte nije ni vama lako!- predsednikdembelic@rocketmail.com «

Нема коментара:

Постави коментар