Корупција

петак, 10. јун 2011.

AGONIJA NA NOVOM BEOGRADU MORA DA PRESTANE – ZAPRETIO GRADONAČELNIK ĐILAS!!!


Na Facebook stranici Sindikata, ali i stranici gradonačelnika Đilasa i Predsednika Tadića:






novobeogradski član Veća Dragan Vujević javno priznao sva saznanja o milionskim krađama i optužio sam gradski vrh i predsednika Tadića za zataškivanje ovih nelegalnih radnji. Sindikat opštine Novi Beograd prenosi  u potpunosti tekst većnika Vujevića:



“Sramota je da se zataškava lopovluk na Novom Beogradu i da mene na sajtu Sindikata optužuju da kradem milione sa Milenkovićem! Kakve ima veze ako je moj prijatelj vlasnik Izolinivesta, što često sedimo po nekim kafanama  i što radi neke poslove sa Beogradom i sa Novim Beogradom!? Zašto mene optužuju da imam vanbračno dete, zar hoće brak i porodicu da mi unište pričama o ljubavnoj vezi sa mojom sekretaricom Danijelom? Zašto samo mene optužuju da sam nelegalno dozidao kuću na Bežanijskoj kosi!?  Nisam ja kriv što Đilas i Tadić otvaraju novobeogradski sajam koji košta 60 hiljada evra i što čupaju neku ambroziju za 30 hiljada evra pa nas sada satanizuju na Novom Beogradu! Samo da se zna neću ja sam da odgovaram i budem kriv za sve, sve ću da kažem javno, dosta ste tražili da ćutim i ne talasam pa će se sve smiriti i zaboraviti! U gradu ukradoše most od 400 miliona evra, a meni hoće da nature 100 hiljada evra na nos! MOJA DECA I MOJA KUĆA SU MOJA STVAR!!!!!!! “



Na mail Sindikata stigao je mail upozorenja iz kabineta Gradonačelnika Đilasa koji prenosimo  bez komentara, ali uz jasnu primedbu da je ovo svojevrstan pritisak na Sindikat opštine Novi Beograd:



“Poštovani, Tekstovi koji objavljujete na vašem blogu http://novibeogradafera.blogspot.com/ predmet su sveobuhvatne istrage nadležnih organa. Obzirom da se na Vašoj Facebook stranici više od 800 ljudi svakodnevno interesuje za problematiku o kojoj pišete Kabinet Gradonačelnika rešen je da hitno zaustavi šestomesečnu agoniju u opštini Novi Beograd. S poštovanjem, Miroslava Dajč, Šef Kabineta, 3246-764, 3229-787 ”



Vaš Sindikat




Нема коментара:

Постави коментар